utedag

Godmorgon alla söta bloggläsare!
Sovit gott?Det har jag!Låg och kollade på arn igår sen så somnade jag kanske
runt tio något.Och idag vaknade jag lite över halv sju,skönt med lite
sovmorgon iallafall!Ska bli asnice att ta cykeln idag.
Har saknat min lilla bebis.....Menmen ska möta alice&amanda runt halv
vid fotbollsplanen innan vi drar till lövhagen!
Har med mig massa gott!Balerina kakor bl.a. MUMS!
Men nu ska jag snart dra,vi hörs senare.
Puss på er alla mina söta bloggläsare!
outfit;

tjocktröja;cucus
linne;h&m
mjukisbyxor;gotland


Kommentarer
Postat av: Impactwrenches

Hello!I enjoyed looking around Your web-site! Keep up this great resourse! With the best regards!

2011-04-26 @ 11:42:15
URL: http://kiyasume.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0