if we ever meet again

Hejhej bloggen!
Så nu har jags tid för bloggen!Drog till linnea runt halv tre ungefär och då va callegurra&korell.Drog sen lite senare hem till korell och inte gjorde så mycket.Satt vid datorn och dunkade musik!Hahaha,drog sen vid fem hem till mig jag&linnea,då käkade vi lite och sånt.Fondy,asgott fast vart ganska så mätt fort.Men nu har linnea precis dragit och jag sitter vid datorn somsagt.Ska snart ta bort allt smink och smörja in annsiktet med en superbra kräm för finnar och sånt som jag köpte när jag var i romme!Ajuste har tagit kort på båda min tröjor jag köpte så dom lägger jag in bilder på här nere.Ikväll blir det att kolla på tv.Är ju Johan falk på tv,ääälskar! Så då blir det att kolla på det och mysa.Trevligt,var ju ett tag sen man bara hade en ''hemmakväll''eller det var ju senast i torsdag,men känns som om det var minst en vecka sen jag var hemma och det är verkligen jätte skönt att bara vara hemma!Så det kanske inte är så dumt att vara hemma,men det enda sämsta med allt är att det är skola imorrn,då blire att gå upp kvart över sex.Som vanligt!Suck...Men nu ska jag fixa lite.Hörs kanske senare.Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0