inte ett dugg trött

Hejsan alla söta bloggläsare!
Vad gör ni då?Själv så ligger jag i min säng och kollar på film she's the man.Sett den?Grymt bra film säger jag bara,haha fast börjar tröttna på den.Kollar typ på den varenda kväll.Kanske för att jag inte orkar byta film,menmen ikväll har jag inte gjort något specielt.Tog  en dush för ett tag sen och gissa om det var skönt?Hade balsam extra länge i håret för mitt hår har verkligen börjat bli slitet.Och vill verkligen inte klippa av allt just nu...Nu när man äntligen fått lite halvt långt hår,menmen ska snart stänga av datorn och borsta tänderna och sånt,ska upp tidigt imorrn.Redan vid åtta något.Åhh suck!Ska åka redan vid tio till hanige,fattar inte varför vi måste åka så tidigt,men kanske bäst för då kommer vi inte hem så sent.Ska träffa brudarna sen efter det,julia&mickis!

Sitter iallafall och dunkar musik just nu,vart trött på att se filmen om&om igen,musik är bättre.Fast skit i helvette också,spotify på min dator funkar inte heller.Har ingen aning om varför men har sett att jag inte är den enda som har problem med det.Får försöka få me brorsan på att fixa det imorrn,youtube suger ju att lyssna på musik på.Menmen nu ska jag borsta gaddarna och kanske ladda min kamera,ifall om jag hittar något imorrn!
Puss&godnatt sweet dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0