nixtagården imorrn fan va nice!:D

Hejsan

Menmen imorrn vad händer då readers?Själv ska jag ner till stan vid tolv och träffa julia,
ska köpa present till min kära mamma som fyller på lördag,ojoj inte långt kvar nu !
Haha sen vid tre ska jag ju rida..Längtar verkligen!
Skulle rida två pass imorrn,ett istället för hanna.Men kom på
att jag inte kunde för mina föräldrar ska bort och sånt.Lite tråkigt för såg
fram emot det..Men vid sex tiden kommer brudarna hit,julia,mickis lollo&natta tror jag.
Och då bär det sig av mot nixtafesten.Fan va kul det kommer bli!
Fast har inte riktigt kommit på vad man ska ha på sig!Blir nog lackleggings,
linnen och koftan jag köpte idag.Gryymt snyggt!Sen massor med
smycken till det!Åhh så snyggt,visar såklart hur jag kommer se ut och sånt.
Men nu ska jag chatta vidare med mickis.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0