godnatt

Hej alla söta bloggläsare!
Vad gör ni då?Själv så ligger jag i min säng just nu och har precis tvättat bort sminket och satt upp håret i en hästsvans och har på mig min söta pyamas,haha.Är inte ett dugg trött men eftersom att skolan börjar på måndag så måste jag börja somna i ''normal'' tid,eller ja ni fattar.Ska försöka gå upp halv sju imorrn.Haha lycka till säger jag bara,kommer aldrig att gå,men måste man så måste man.Menmen imorrn händer väll inget specilet.Har tänkt att kanske dra ner till centrum och köpa en ny mascara.Gjorde aldrig det idag men så har jag typ 2 stycken som inte ens är slut,så ska väll kanske köpa någon annan dag.Inte så jätte viktigt.Men imorrn har jag iallafall inga planer faktist,tar väll dagen helt enkelt som den kommer..Lite skönt faktist.Menmen nu ska jag kolla på film.Hörs imorrn.Puss&godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0