vaken tidigt!

Godmorgon bloggen!
Vaknade tidigt idag,redan vid nio..fast orkade inte så upp så gick upp vid tio och nu är jag nästan klar.Har bara sminket kvar.Har haft världens stressigaste morgon.Har sprungit upp&ner för trappan och letat efter något att ha på mig,fick bli en tjocktröja och ett par jeans.Har verkligen inga kläder..Men som tur är så åker man och shoppar imorrn med mamma,och då blir det att köpa jeans och en vanlig tröja.Menmen ska snart dra och möta julia.Vet inte vad vi hittar på,gå runt i centrum kanske?Sen måste jag gå till banken med pappa för att lägga in pengar på mitt kort,och fixa lite.Har 110 kroner på kortet och det kommer man ju inte långt med om man ska shoppa imorrn.Och idag hörrni då är det bara 10 dagar kvar tills jag fyller år.ÅHH shit vad jag längtar!Hoppas verkligen på att jag får en mobil...Men nog snack om det.Ska börja sminka mig lite nu sen dra ner till centrum och möta julia.Hörs senare.Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0