vaknade nyss

Godmorgon alla söta bloggläsare!
Sovit gott?Det har jag.Somnade runt elva-tolv,var skit trött men låg och kollade på en film så somnade nog till den.Kommer inte ihåg,men idag vaknade jag iallafall runt halv tio av att larmet tydligen vad igång?Har inget minne av att jag satte på det igår...Hmm.Menmen iallafall så gick jag upp och satte mig vid datorn,och nu sitter jag här,tada!Haha nej skoja bara,men ska snart äta frukost och fixa mig.Ska dra ner till centrum en sväng och köpa present till mamma,ska möta julia runt tolv.Sen efter det blir det att dra hem,på med ridgräjerna och upp till stallet.Har bara vanlig dressyr men kommer bli jätte roligt att rida idag.Har sett fram emot det hela veckan.Det som är lite tråkigt det är att det är sista lovdagen.Fan va lovet har gått fort,kanske för jag har haft världens bästa lov?Har ju gjort saker varje dag.Bra lov säger jag bara!Menmen nu ska jag äta frukost sen fixa mig,ska nog inte sminka mig så mycket idag eftersom att jag ska rida vid fyra tiden så lite onödigt.Menmen vi hörs nog senare.Puss!

Kommentarer
Postat av: Didrikragne

Great site, keep up the good work

2010-12-22 @ 15:04:29
URL: http://didrikragne.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0