yes,arn ikväll!

Hejsan alla söta bloggläsare!

Hur har eran dag varit idag då?Min har vart ganska så bra faktist.
Skolan var helt okej allt gick som det skulle och fick
tillbaka ett spanskaprov som jag fick 42/53 av.Är supernöjd!
Har vart nervös aslänge nu så det känns jätte skönt att fått veta resultatet.
Efter skolan kom mamma och hämtade mig,då åkte vi först och handlade lite,
köpte lite godsaker till imorrn då vi har utedag.Sen så köpte vi new moon också.
Den var fan grym!Hade inte sett den innan men slutet är ju sämst,åhh hatar
så när det blir något spännande sen får man veta det i nästa film.
Jaja då äre väll att vänta tills den kommer bara.
Strunt samma!Har precis käkat och ska snart tvätta bort
allt smink och sätta på mig myskläder,sen blir det
arn som gäller ikväll.Har en marabou diggestive i kylskåpet också.
Mums va gott!Menmen imorrn så har vi sovmorgon till nio,skööönt!
Ska ha utedag hela dagen på lövhagen i think.Efter skolan blire nog att
vara med alice.Menmen vi hörs nog senare.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0