ÅHHH vad jag älskar måndagar!

...Ajo rubriken stämmde ju heeelt !Nej men jag rent ut sagt hatar måndagar!
Alltid trött i huvet är man också.Aja men skoldagen har väll vart bra ?Våran
lärare har nog slagit sig i huvet eller något för på svenskan idag
sa hon att vi får ha fusklapp imorrn på soprovet?Men jag ska inte skriva
någon....Nej där ljög jag!Har redan skrivit min men lite till får det nog
plats;).HAHA,efter skolan drog jag hem till mig med söta mickis!Hade roligt
som alltid!Hahah hoppade i sängen och dansade.Har en video men den tänker
jag VERKLIGEN inte lägga ut;).Men nu ska jag snart käka.PUSS!


Ajuste min nya blåa kofta!Cuuute!


Kommentarer
Postat av: Runegina

Great site, enjoyed my stay, thanks for the cookies!

2011-04-15 @ 23:43:47
URL: http://runegina.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0