all around the world

Hej sötnosar!Wihu,då va måndagen avklarad.Bara typ en och en halv vecka kvar till skolavslutningen!Och gud vad dagarna kommer att gå låångsamt.Har iaf precis provat mina kläder till skolavslutningen och det kommer nog att bli jättefint!MEN,jag vet inte vad jag ska ha över klänningen,en jacka eller kofta?Tror faktist jag kör på skinnjacka.Kanske lite varmt menmen;).

När jag kom hem från skolan tränade jag först lite.Var ett tag sen och det måste vi ändra på!Ska få plattare mage till sommarlovet vilket inte kommer gå för jag kommer nog inte hinna träna så mycket.Eller orka framförallt.Dushade sen och efter det drog jag och mamma och handlade lite.Åkte till ett ställe i centrum där man kan göra sina egna sallader så gjorde en som jag ska ha imorrn då vi har camp gröndal hela dagen!Fråga mig inte vad det är men det är väll någon typ av idrottsgrej för skolan.Men nu ska jag snart käka.Taco!Mums,vi hörs senare.PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0