Fan va trött jag är!

Godmorgon finisar!
Bara jag som är ovanligt trött idag?Har så himlans svårt att ens komma upp ur sängen får lixom dra mig upp,aja sitter iallafall nästan klarfixad på mitt rum.Ska bara torka håret,platta det och sminka mig!Men bestämde mig för att ta det lite lugnt innan det;).Så då väljer jag ju att sitta vid min ääälskade dator.

Hursomhellst,idag är det torsdag vilket betyder lång dag.Avslutar skoldagen med att ha hk(hemkunskap).Hoppas nu bara att vi gör något riktigt gott!Efter skolan ska jag träffa min bästavän.Ajuste snackade med henne i telefon igårkväll typ i en timme?Haha,nej då men hade så mycket att säga.Men så äre när man inte träffats på länge!Ska bli sjukt skönt att träffa henne,så mycket nytt som bara måste komma ut.Så uppdateringen idag kommer inte att vara den bästa,men det klarar ni,eller hur?Men vi hörs iallafall ikväll.PUSS!

bild på mig och min fina vän alice!
Som verkligen orkar med mig i skolan,haha fattar
inte hur kvinnan står ut!Nej då men tack för att du finns.
Och du vet att jag alltid kommer att älska dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0