farsta idag!

Godmorgon sötisar!Sovit gott?Det har verkligen jag!Men som ni ser
så är jag vaken väldigt tidigt!Vaknade redan vid åtta tiden.Har precis
kommit ur dushen och klätt på mig.Ska bara föna håret,platta det
sen sminka mig!Idag blir det att åka med julia till farsta!
Och gud så jag har längtat!Kommer bli jätte roligt,och jag hoppas
verkligen att jag hittar en klänning.Men ska såklart inte bara köpa
en klänning,nejnejnej massor med mer kläder!
Men vi hörs när jag kommer hem eller något.PUSS!


Kommentarer
Postat av: Pederfreya

Hello, I found you at Altavista. You have wealth of information on your site and a nice design. Greetings from Germany

2011-06-04 @ 17:28:54
URL: http://pederfreya.blogh2o.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0