fick älsklings robbie!

Hejhej sötisar!

Glada rebecca här!Hahah är verkligen jätte glad.Hela dagen har vart
helt fantastisk.Jag kan nästan allt till soprovet som är på tisdag och jag
fick rida min älskling idag!Robbie.Vart verkligen superglad och ville bara
hoppa runt.Men smuttsig va han.Tur att några tjejer innan hade gjort han fin.
Taaaack(aaaa).Red ut iallafall och det va väldigt skönt.Va inte för kallt och
inte för varmt och det var bara härligt att komma ut lite:).Gick iallafall superbra!
Han brukar vara lite tittig men han va riktigt duktig och tyckte det va roligt att
komma ut lite så mer nöjd kan jag inte vara?

Kom hem runt fem iallafall och då hoppade jag in i dushen och käkade!Så
nu sitter jag i myskläder och chillar framför tvn.Ska snart plugga lite till på
son.Snaaart!Imorrn ska jag till sommarstugan iallafall och det ska bli skönt att
komma bort ett tag och bara ta det lugnt:).Ska ju bli jätte varmt så kommer
säkert lite i solen och steka.Men vi hörs senare.PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0