förlåt för dålig uppdatering!

Hejsan bloggen!

Dålig uppdatering,i know!Men va ju på grönan igår och träffade min
gamla barndomsvän!Fan va glad jag vart över att se henne:).Hade iallafall
en kanondag!Åkte massor,men inte insane faktist!Haha jag vågade inte:D.
Kom hem runt halv nio tiden och va grymt trött.Ajuste va ju asmycke kändisar
som va där och sjöng,blandannat eric saade!Omg jag älskar honom!
Stog typ och skrek och allt,och vet ni?Han vinkade till oss:D.
Men somsagt hade askul med er,alice,nathalie och hanna!
Det måste vi fan göra om:D.

Idag vare iallafall vanlig skoldag.Inget specielt direkt,hade spanskaprov
som gick skit!Vid två kom mamma och hämtade mig och då åkte vi
till haninge!Hittade faktist ingen klänning eller något:(.Men ska inte
ha något specielt faktist på skolavslutningen.Köpte iallafall massor
av saker!En jeansjacka,skor,jeans,linne och en jättesöt
randig tröja!Kom nyss hem iallafall och sitter uppe på mitt rum och
har precis laddat in alla bilder från grönan!Men dom får
ni se i ett annat inlägg;).PUSS!


tröja:gina tricot 199 kr
linne:h&m 49,59 kr
jeans:jc 499 kr
jeansjacka:kaphal 249 kr
skor: dinsko 249 kr?


Kommentarer
Postat av: Natta

va fint :), haha :D <3

2010-05-24 @ 20:27:03
URL: http://justnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0