freja

Hej allesammans!

Fan vilken härlig dag måste jag säga!Har inte ens haft smink på mig idag 
vilket va så jävla skönt:D. Slutade sen vid halv tre istället för kvart i fyra för
hade ingen elevensval.Drog hem till alice iallafall efter skolan och hoppade
studsmatta.hahaha WIIIE:D.Asnice ju!Och det som är ännu ''niceare'' är att
imorrn är det fredag:D.Fan va skönt för då ska jag ju rida:).

Kom nyss hem iallafall,va på freja och käkade med la familia!Jätte gott.Tog en
sallad som jag vart verkligen supermätt på.Hade tänkt att jag skulle plugga lite spanska
idag hm...får se hur det blir senare:).Kanske kollar på någon film eller något:).Aja
vi hörs .PUSS!

I love you <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0