godmorgon!

Godmorgon alla söta bloggläsare!

Har ni sovit gott då?Det har verkligen jag!Vaknade vid två i natt då
det va någon som tjuvringde...Aja hade iallafall inte svårt att somna om
stängde av mobilen för typ första gången inatt.HAHA.Har iallafall precis kollat
klart på bellatyra show med kissie!Och seriöst,hon gjorde bort sig!Fan va kaxig hon
va.Och jag vet inte ens hur det är med hennes blogg men är det bara jag som
inte kan komma in på den?Hursomhellst så händer det nog rätt så mycket idag?
Kanske ska gå runt ringvägen med alice,hanna&nathalie?Va ju jätte dåligt
väder för någn timme sen men nu ser jag att solen tittar fram!
Hoppas ialalfall på att det blir av för är jätte sugen på att gå ut och gå!
Sen senare ska jag rida!Ska bli jätteroligt faktist:).Har bara dressyr
men ska ändå bli riktigt kul att rida!

Hm...har väll inte så mycket mera att skriva om!Vaknade för en timme sen
och är verkligen superpigg!Ska nog hoppa in i dushen nu och sen äta
frukost:).Men vi hörs senare,PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0