Godmorgon!

Godmorgon sweeties!
Sovit gott?Det har verkligen jag!Låg och kollade på pretty women och somnade till
den vid typ halv tio?Så tidigt ju!Men jag var verkligen jätte trött efter ridningen!
Inte kul att rida på en sån häst som knappast lyssnar...Aja får väll hoppas på att
jag får en något mindre häst nästa fredag!Vaknade för bara en liten stund sen
så ligger fortfarande i sängen och chillar.Ska snart gå upp och dusha!
Tror att jag ska lägga mig ute på alltanen sen och sola!
Vill bli brun:D.

Ska ju åka till sommarstugan idag och det ska faktist bli roligt!
Bara det att jag måste plugga typ hela tiden då jag är där.
För har ett spanskaprov på måndag och imorrn ska jag ju lixom
till grönan!Menmen vi hörs senare,PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0