godmorgon sötisar!

Godmorgon sötisar!
Förlåt för att jag inte bloggade något igår,men orkade verkligen inte!På kvällen drog jag iaf och badade med amanda,mickis och linus och gud så kallt det va!Mitt andra dopp iår!Kom hem runt åtta tiden tror jag och då satte jag på mig myskläder och gjorde en smoothie!Kollade på film hela kvällen och somnade runt tio-halv elva.

Imorrse vaknade jag kvart över sex av att mitt alarm gick igång.SUCK!Men gick upp och dushade,valde kläder och sminkade mig lite lätt.Så nu är jag klar!Och ska snart ta cykeln och cykla iväg till skolan.Börjar med att ha träslöjd.Och då ska jag och amanda busa.Haha nej skoja bara,men vi hörs senare.PUSS!

outfit;


t-shirt(ny):jc
linne:h&m
leggings;vet nt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0