godnatt!

Hej allesammans!
Gud va trött jag börjar bli!Ska nog snart ta och ta bort det ''lilla''sminket
jag har på mig idag!Har faktist bara haft mascara hela dagen,oj va duktig
jag är:D.Kvällen har bestått av massor med plugg!Har matteprov imorrn
direkt på morgonen,så lär ju vara jävligt trött då.Åh jag kommer fan inte
kunna orka räkna!Hur kan man egentligen sätta en mattelektion direkt på morgonen?
Någor bara jag inte förstår?

HAHA,men nog snack om det!Va aldrig på den där invigningen för det va kö ut
till parkeringen.Och bara för att komma in i affären?Så det gjorde inte så
mycket!Aja vi hörs mer imorrn .PUSS på er!


Kommentarer
Postat av: Prebentiril

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2011-07-19 @ 13:36:40
URL: http://prebentiril.blogbloc.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0