HEEEEEEEEEEEEELG

Hello there:)!

Wihoooooooooooo helg:D.Fan va nice asså.Kom precis hem från
centrum då jag har vart och bokat tid åt mig och alice för vi ska ta
ett till hål i örat(bild här nedanför).Hahah är jätte nervös för vissa
säger att det gör skit ont och vissa tycker ju att det inte känns något alls.
Är jätte rädd för att det ska bli infekterat eller något.Men bara jag sköter
det går det nog bra:).

Skoldagen idag har vart bra faktist.Har bara haft 3 lektioner,först
mentorstid sen svenska och sen idrott.Gud,jag älskar fredagar:D.
Ska snart eller snart och snart men om en timme typ åka till stallet
och rida.Undrar verkligen vilken häst jag får!Har bara dressyr så inget kul
och specielt.Men vi hörs senare efter stallet eller något;)PUSS!

såhär ska jag ta!


Kommentarer
Postat av: linnea

Sv; Haha nej men vi umgås ju kanppt så:P<3

2010-05-07 @ 14:44:30
URL: http://linnealundstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0