hemma från landet!

Godmorgon älsklingar!

NU är jag hemma från landet och har haft det jätte mysigt!Har hoppat
studsmatta,solat&pluggat lite so:).Vaknade vid tio imorrse av att mamma kom
in och väckte mig.SUCK..:(Men det va bara att gå upp och käka frukst.Runt elva
åkte vi hem.Så ja nu har jag precis kommit hem!Har inga planer för dagen,bara
ta det lugnt tror jag OCH plugga!Ska snart hoppa in i dushen också,känner mig verkligen
inte fräsh!Ajuste va ju i centrum en stund igår innan vi åkte ut till sommarstugan och jag
shoppade lite!Köpte en kofta som va på rea,ett linne och sminkborttagningsmedel
(långt namn).Men det får ni se lite senare va det va och hur det ser ut!Men nu ska
jag ta en snabb låååååång dush!HAHA vi hörs senare.PUSS!

Vet inte om ni tänkte på det igår men,min blogg såg helt cp ut så tog bort det senaste
inlägget och nu ser det ju normalt ut?Rebecca tha tekniker(stavning)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0