hemma

Hejhej!

Är hemma från stallet nu och har haft en jätte trevlig dag!
Eller ah...skolan ja,den är ju som den är;).Haha men har faktist
vart en bra skoldag.Efter skolan drog jag&alice hem till henne och
fixade iordning lite lunch som vi tog med till stallet.Sen så tog vi tåget
till sorunda och gick runt lite.Gosade med min förra favorit häst Noel!
Kollade iallafall när alice red och det gick jätte bra:D.Kom hem
vid halv nio tiden och då pluggade jag&dushade jag
och nu sitter jag och kollar på andra avenyn och så.

Menmen orkar inte plugga mer.Imorrn äre torsdag och ska se någon
jävla show av någon stil av michael jackson(stavning)?Blir nog bra.
Sen ska jag och brudsen käka pizza.Hörs senare.PUSS!


Kommentarer
Postat av: jjoseeefiin

allt bra?

2010-05-05 @ 22:14:48
URL: http://jjoseeefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0