i love kebab

Hej bloggen!

*
PJUUUHHH* Kom precis hem från skolan och då va torsdagen
avklarad:)!Den längste dagen på veckan som vi går i skolan dåra..
Helt okej skoldag!Va på någon show ju,sen drog jag,alice,hanna&nathalie
och käkade kebab<3!Hade ju ett engelskaprov också och det gick väll bra .
Hoppas jag!Nej men den känndes bra och jag hade ju faktist inte pluggat
mycket alls så jag är faktist nöjd.Sista lektionen va hk(hemkunskap).Lagade
en soppa som inte alls smakade soppa?Hahah kanske låter konstigt men den va
inte god.

Är hemma nu iallafall och sitter och kollar på top model!Favooooooooooorit.
Ska väll inte göra så mycket idag.BLOGGA!Hahaha,ja men det ska jag också;).
Vi hörs senare.PUSS!

bjuder på en gammal bild;)


Kommentarer
Postat av: Sigmundalbertine

Very interesting & professional site. You done great work.

2010-12-14 @ 10:34:08
URL: http://sigmundalbertine.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0