jävla busschaufför...

Hej hej sötisar:)
Kom hem från skolan för typ en timme sen eller något och dagen har vart hemsk!
Jag hatar onsdagar,eller inte alltid bara idag!För va ju i simhallen och jag hatar
att simma.Hade livräddning då man ska ta upp en jävla docka,haha fick inte upp
den men som tur va så kollade inte mange(idrottsläraren)när jag gjorde det:D.
Aja efter det tog vi bussen tillbaka till skolan.Så onödigt att åka tillbaka till skolan
när man lixom bara hade en lektion kvar.Sen va busschauffören otrevlig också!
Vi väntade på några så då sa alla;gå låångsamt in i bussen.Och då gjorde jag
det(såklart).Och han bussísen ba;men förihelvette era dumhuven gå
på för fan!Eller något sånt.Ehm ska inte busschaufförer vara glada?

Menmen kom hem nyss ju och har inte gjort så mycket.Kollat på tv och ska snart
börja plugga engelskan.Men orkar verkligen inte!Och det är inte så svåra gloser man
ska kunna så det kan man ju börja på sen!Menmen vi hörs senare eller något.PUSS!


Kommentarer
Postat av: Thomasoliwia

Great site, keep up the good work!

2011-05-19 @ 11:02:55
URL: http://thomasoliwia.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0