kom nyss hem!

Hejsan bloggen!Hemma från farsta nu och vet ni vad?Jag hittade en klänning!
Köpte även en t-shirt och ett jätte fint armband som jag ska ha på skolavslutningen!
Fast ni vet inte hur jävla länge det tog för mig att hitta en klänning som passade!
Fick ju nästan gå och prova en från barnavdelningen....pinsamt:(.Men hittade en tillslut
som passade!Kom hem för ett tag sen iallafall och ska snart dra igen?
Väntar på julia för ska dra med henne och käka thaimat.Igen?Jag vet!
Men päronen är ju inte hemma och jag är ju inte precis mästerkocken!
Sen drar vi hem till henne och jag sover över där!Kuligt:).
Men vi hörs imorrn iallafall!
Hoppas att ni får en trevlig kväll för det kommer jag få!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0