måndag!

Hej alla söta bloggläsare!

Jaha då va det måndag!Visst är det den bästa dagen i veckan?Eller inte!
Hatar måndagar för man är alltid så jävla trött på morgonen.Men skolsagen har
vart helt okej!Ganska så lugn faktist,har inte gjort/haft något specielt så har
väll inte direkt så mycket att berätta om.Efter skolan kom mamma och hämtade mig
och då åkte vi till coop och handlade lite.

Just nu sitter jag iallafall i vardagsrummet och kollar på tv!Snart börjar top
model så det ska jag verkligen se på;).Sen så måste jag verkligen plugga!
För har ett so läxförhör till imorrn och jag har inte ens börjat plugga,men är
ganska så lätt så inte så mycket att plugga på;).Men vi hörs senare eller något.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0