nothin' on you

Hej alla söta där ute!

Härligt med lördag eller hur?Har inte gjort så jätte mycket ikväll iallafall..
Kollat på sommarkrysset och fan va jag längtar tills att åka till grönan imorrn!
Asså seriöst,jag känner på mig att det kommer bli så jävla bäst!
Och det kommer det ju också,grönan med dom bästa brudarna fan:D.
Är väldigt sugen på att åka insane,men vettefan om jag vågar.
Men vi får se;).

Sitter iallafall och lyssnar på min absoluta favorit låt!Ni ska få se den snart:D.
Menmen har precis bytt om till myskläder också.Är inte ett dugg trött verkligen,
men måste nog snart krypa ner i säng.Ska upp supertidigt imorrn!Typ halv nio
för ska åka halv elva upp till grönan!Men längtar fan tills jag somnar och vaknar imorrn.
HAHA det kanske lät konstigt?Men längtar verkligen tills att åka till grönalund.
Men vi hörs imorrn eller något.PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vare kul på grönan eller?;)

2010-05-23 @ 22:52:17
URL: http://linnealundstedts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0