ringvägen med dom bästa <3

Hej alla söta bloggläsare!

Förlåt för dålig uppdatering idag men har inte ens vart inne något:P.
Drog till centrum efter skolan med alice och natta.Drog direkt till frissan och
kollade när hon färgade håret blooooooooont:D!.Gryymt snyggt vart det!
Sen skyndade vi oss till en annan frissa (haha)och tog hål i örat:D.Var jätte fint
och gjorde faktiast inte ett dugg ont,va asnervös innan och seriöst så fattar jag
inte varför jag va det?Känndes knappast och det gjorde typ bara ont efter;).

Vid sex tiden åkte jag,alice&mamma och käkade pizza!Sen mötte vi upp natta och
gick runt ringvägen med henne och hanna.Va verkligen jätte mysigt.Inte ett dugg
kallt så man frös ju inte direkt;).Har 100 bilder men orkar inte lägga upp alla så
endel får komma i ett inlägg under:).Men nu ska jag fixa och trixa lite.Vi hörs
senare.PUSS!

dålig bild,men ja så blev det;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det vart jätte fint :), men ja har en fråga! När dom tar hål där uppe som du gjorde, tar dom med pistol elr nål?

2010-05-12 @ 14:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0