såg skräckfilmen igår...

Godmorgon älsklingar!

Sovit gott?Det har jag!Förlåt för att jag inte bloggade så mycket
mer igår men kollade på min skräckfilm som jag hyrde''rec''.Och fyfan
va obehaglig och läskig den va!Det värsta va ju att jag satt helt själv
i vardagsrummet för dom andra hade gått upp och lagt sig.Sen när filmen
va slut sprang jag upp till mitt rum.Hahah va skit rädd hela kvällen då så lite
svårt att somna hade man;).

Men idag är det söndag och jag är vaken sjukt tidigt eller hur?Bara för att
jag ska följa med hanna till hennes medryttarhästar klockan tio:).Skojigt!
Sen så har jag inte så mycket mera planerat.Har lovat mamma kolla på
skräckisen.Bara för att hon inte vågar se den själv;).Men nu ska jag käka frukost.
Hörs när jag kommer hem.PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0