sista inlägget!

Godkväll alla söta bloggläsare!

Får bli sista inlägget för ikväll,för pallar inte riktigt blogga mer;).Har iallafall
kollat klart på filmen och kollat på talang en liten stund.Tyckte inte det värkade
något vidare så bläddrade förbi;).Har inge att kolla på nu så ska nog sätta på en fim.
Det sämsta är bara att jag inte har någon bra för tillfället?Aja får väll leta upp någon.
Eller kolla om jag hittar någon bra som är på tv.

Imorrn har jag iallafall inga planer faktist.Ska sova .Har typ städdag
på gården idag men jag tänker inte hjälpa till:P.Kanske kommer ut på korvgrillningen;).
Hahaha nej skoja bara men det börjar lixom nio på morgonen och jag kommer
verkligen inte orka gå upp då.Men får se vad som händer.Vet inte om jag ska till
sommarstugan med la familia heller.Hahah vad vet jag?Det enda jag vet är att
det är lördag imorrn:D.Aja vi hörs imorrn.

Puss&godnatt på er alla söta bloggläsare!

I love the sun <3


Kommentarer
Postat av: linnea

Sv; :P<3

2010-05-08 @ 09:43:52
URL: http://linnealundstedts.blogg.se/
Postat av: Anonym

SWEEt:)

2010-05-08 @ 20:08:14
Postat av: Anonym

SWEEt:)

2010-05-08 @ 20:08:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0