Sovit hos linnea!

Hejsan alla söta bloggläsare!

Förlåt för dålig uppdatering igår,men va med linnea&linus.Va hemma
hos linus och kollade på scary movie.Hahah fan va rolig film:D.
Sen så käkade jag&linnea där.Sen drog jag hem och packade
(för jag skulle sova hos linnea).Sen drog vi upp till linnea igen
och spelade lite fotboll.Vart tråkigt så drog in och kollade på en annan
scary movie.Fast den första va nog fan bäst;).Vid tio gjorde vi
sällskap med linus hem sen drog jag&linnea hem till henne
och kollade på lite filmer hon hade på datorn!
Somnade sen jätte tidigt.Eller jag somnade vid
ett och linnea somnade typ halv fyra:P.Hahaha
stackarn och jag som alltid somnar tidigst....

Aja nu är jag hemma och ska snart hoppa in i dushen.Ska träffa
några av päronens vänner som fått en dotter som vi ska hällsa på.
Tar med mig kameran;).Men nu ska jag dusha.Vi hörs senare.PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0