sovit hos underbara julia!

Hej gullisar! Nu är jag hemma,saknat mig:)?
Haha,klart ni har;).Har haft en riktigt trevlig lördag iaf.Drog hem
till julia runt halv nio och då drog vi först och handlade lite tuggummi
och sånt:).Sen drog vi hem till henne och ringde runt till massa folk
men ingen va ju så specielt social heller...Kollade sen på saw ett tag
men stängde av den efter ett tag.Bara för att julia inte vågar se den!Haha
nej skoja bara:).

Imorrse vaknade vi runt tio tror jag och då gick vi upp och käkade
frulle!Sen badade vi med massor av skum!Myyys.Drog hem sen runt ett-halv två.
Har legat ute och solat sen dess typ?Nej men ett tag iaf.Så nu är jag riktigt
brun.Säger vi?Men fick faktist rand.Fan va stolt jag är:D.Nej då men nu
ska jag väll hitta på något.Är jätte uttråkad!
PUSS!

Jag och bestis,typ ett år sen?Love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0