Stockholm heela dagen imorrn!

Wihu!Så jävla glad just nu,för kom på nu att vi ska till stockholm imorrn
med klassen.Och kommer att vara där heeela dagen.NICE med en dag utan
att behöva gå i skolan!Jag är överklycklig!Ska gå på något museum,kanske inte
det roligaste men bara man slipper skolan så är det fan roligt!Ajuste sen har vi lite
sovmorgon också till tio i nio;).

Sitter just nu i min älskade jeansjacka(haha)och gör inget specielt.
Kännde bara för att blogga och så.Har väll inte så mycket att säga precis.
Ska snart ta bort mitt smink och smörja in annsiktet med ldb,LOOVE!
Känner för en glass också,tror jag ska gå ner till frysen och ta en.
Vi hörs.PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0