thaaaai maaaaaaat

Hejhej gullungar:)!

Gud vilken härlig dag det har vart!Inte vädret direkt då,men att träffa min bästavän
julia!Har saknar henne så jag vet inte vad.Hon va den enda jag behövde prata med
om allt just idag.Har iallafall vart hemma hos henne och lekt med hennes
småbrorsor i parken.Träffade även på lollo,elin&linda där:).Men min dag har
iallafall vart bäst.Alltid roligt att umgås med sin bästa vän:).

Kom precis hem iallafall och har precis käkat thaimat!Muuuums.I love thaimat!
Blir att plugga so snart också.Tråååkigt i know:(!Men har ett soprov på tisdag som jag
INTE vill göra om!Men vi hörs senare eller något:).PUSS!

JÄÄÄÄTTE gammal bild på mig och beeestis!Love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0