thai är goott

Heeeeeeejsan alla söta bloggläsare!
Hemma från skolan nu,och nu äre helg:D.Fan va nice asså:D.Skoldagen har iallafall vart rätt så bra,har ju bara 3 lektioner på fredagar vilket är jävligt skönt.Hade idrott sista lektionen men hade inge idrottskläder med mig så satt och stekte i solen istället;).Jätte bra väder ju!Menmen,efter skolan drog jag och alice och käkade thaimat.Fan va gott det va asså.Sen drog vi hem till mig och nu sitter vi här:).Vid tre ska jag till stallet och då ska alice följa med!Det är ju verkligen jätte bra väder så jag hoppas på att vi rider utomhus för det skulle ju vara jävligt varmt att rida inne!Aja menmen har inte så mycket mera att berätta just nu för nu ska alice blogga.Lilla skitungen!Haha men vi hörs senare efter stallet eller något.PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0