tisdag avklarad!

Hejsan alla underbara bloggläsare!

Wiho då va tisdagen avklarad!Bara 3 skoldagar kvar sen helg!
Skoldagen har iallafall vart bra,hade ett soprov som gick jättebra!Efter skolan
drog jag till centrum och träffade pappa sen iallafall och gjorde väll inte så mycket.
Åkte typ hem på direkten.Så när jag kom hem tog jag på mig bikini och la mig
ute i solen och solade!Vettefan om man blivit brun,kanske lite äckligt fult röd på
kinderna.

Aja,hade ju tänkt att gå runt ringvägen med tjejerna idag,men så blir det inte.
Kanske bäst att plugga lite till engelskaförhöret istället.Men det är så jävla tråkigt!
Allt jag gör nu för tiden är att plugga lixom.Men snart så är det sommarlov!
Inte långt kvar nu:).Men nu ska jag väll fixa lite osv,hörs senare.PUSS!


Shteeeeeeeeeeeeeeeeeeeek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0