hahahaha,skrattanfall?

hej alla underbara bloggläsare!

Jaha då va tisdagen avklarad!Sköönt,närmare till helg;).Sen så närmare
till sommarlovet också:D.Skoldagen har vart helt okej faktist.Fick skrattabfall
på so:n idag också.HAHAHAHA.Jag&natta säger jag bara,fyfan.....:D
Gick bra på soläxförhöret också.Fick 6/8 vilket jag är jätte nöjd med!
Drog iallafall direkt till centrum och gick runt lite efter skolan.
Sen kom jag hem vid fyra tiden och har hunnit plugga lite engelska.
Bäst att plugga allt man pallar nu för kan inte imorrn..

Aja.Sitter nu iallafall och kollar på tv och lyssnar på musik!
Venne riktigt vad jag mer ska göra idag.PLUGGA!Sen har pappa
köpt nyttigt typ frukt godis(?)åt mig.Ska bli nyttigare:D.
Låter bra jag som ska käka pizza på torsdag..hahaa
Men vi hörs senare.PUSS!


Kommentarer
Postat av: Natta

HAHA vi är BÄST :D<33

2010-05-04 @ 17:15:59
URL: http://justnattis.blogg.se/
Postat av: Natta

HAHA :D<3

2010-05-04 @ 21:02:17
URL: http://justnattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0