trevlig kväll igår

Hello there cuties!

Typ första gången på länge som jag är grymt glad över
att det är så himlans dåligt väder ute!För om det hade
vart bra väder hade jag åkt till sommarstugan idag.Så är glad
som fan att det är muligt och sånt skit!

Iallafall så hade jag en trevlig kväll igår.Träffade linnea,alexandra
och tiffany vid halv sju tiden och då drog vi hem till linus en snabbis.
Sen drog vi igen ut och träffade jesper som skulle käka pizza.
Orkar inte förklara men träffade adam sen också.Var ju sånt
himlans dåligt väder ute så drog hem till linus och kollade på skräckis
woooooooooo.Kom hem sen vid halv tolv tiden och var jätte trött.
Så tvättade direkt bort sminket och kollade på en film.Sen kollade
jag på film och somnade nästan på direkten:p.Tyvär så har jag
inga bilder från igår:(.Men hade iallafall en trevlig kväll.
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0