TRÖTT

Godmorgon älsklingar!

Allt bra?Med mig är det toppen!Bara lite trött,men det är man väll alltid
när man måste gå upp så jävla tidigt?Aja ska snart dra till skolan iallafall.
Och ser ju inte riktigt fram emot det,har ju ett soprov idag och hoppas fan att
allt pluggande sitter nu.Har ingen lust att göra omprov!Men efter skolan vet jag inte
om jag,alice,nathalie&hanna drar runt ringvägen?Det ser ju ganska målnigt ut men det
är ju rätt så varmt.Så frå ju hoppas på att solen kommer fram!

Menmen nu ska jag packa min idrottsväska.Hörs ikväll eller något.PUSS!

NO MAKEUP


Kommentarer
Postat av: Edvardmelisa

Interesting. No more comment :)

2011-11-09 @ 10:22:49
URL: http://edvardmelisa.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0