Vart med bäästis!

Hej sötisar!
Härlig dag idag asså!Även fast att det är torsdag och lång dag!
Fick reda på att jag  har VG i spanska,och gissa om jag vart glad?
Visst MVG är mycket bättre men är ändå jätte glad för att ha vg!
Aja skoldagen idag har vart lugnt,lite bråk hit och dit...

Slutade vid fyra då bästis kom och mötte mig på skolan!Fan va glad
jag vart över att se henne!Drog hem till henne och passade hennes lilla
lillebror ett tag iallafall,sen drog vi ut på stan och lodade!Köpte cola och godis
och satte oss i henner garage och haha ja det skulle ni ju gärna vela
veta VAD vi gjorde?Men vet ni?Det får ni inte!HAHA.Kom hem för typ en
timme sen eller något och har precis käkat thai.MUMS!Har så mycket planer just
nu vilket jag äälskar!På lördag ska jag in till farsta med henne och förhoppningsvis
hitta en klänning!Annars får man väll stå där som ett miffo utan skolavslutningskläder!
USH nej jag måste hitta en klänning,eller två.Haha.Aja vi hörs senare.PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0