vart med julia!

Hallå där alla söta bloggläsare!


Wihooooo,måndagen avklarad!Fast det är nästan måndagen som
är skönast utav alla skoldagar...Nåja,drog till kiosken med hanna,alice
och calle alltid gott med goodis:D.Hhaha,fick tillbaka ett spanskaprov
som jag inte alls vart nöjd med!Fick 30/40.Kalla mig töntig för kanske
är det bra,men hade högre förväntningar på att få bättre resultat.
Aja har väll ett till prov snart igen...

Efter skolan träffade jag bästavän!Aslänge sen jag träffa henne.
Drog hem till henne och sånt.Sen drog vi ut ett tag och hämtade
hennes supersöta lillebrorsa charlie!Min bäääästavän:D.
Hahah,kom iallafall hem vid fem-halv sex tiden för var
tvungen att plugga so!Menmen nu har jag iallafall häftet brevid
mig och det är bara att fortsätta.Vi hörs senare,PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0