where are you now?

Godkväll sweeties!

Har precis kollat igenom bland alla kläder jag har,vilka som ska slängas,
sparas blablabla.Hittade sjukt mycket kläder som jag glömt bort att jag har!
Hittade t.ex.ett par jeans,ett linne,en tjocktröja och en t-shirt!
Snygga grejor;).Så nu har jag städat och fixat.Var assnyggt.

Sitter iallafall och kollar på tv med pappa just nu och ska snart ta
bort sminket.Åhh så skönt att det är fredag imorrn!Ska ju rida då och
vette fan vilken häst jag kommer få.Jag va ju inte med förra veckan och
valde tydligen alla i gruppen hästar tills nästa gång(imorrn)och dom
glömde välja åt mig.Buhuuuu...:(.Aja finns väll någon bra häst kvar;).
Menmen ska ta bort sminket nu och sen kolla på film/tv,får se:).
Vi hörs imorrn finisar.PUSS♥


Kommentarer
Postat av: jjoseeefiin

sv: sjukt jobbigt är de =/

vad gör du?

2010-05-06 @ 21:07:05
URL: http://jjoseeefiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0