Wiho solen är här!

Godmorgon sötisar!

Sovit gott?Det har jag!Låg och pluggade igår vid sängen,haha jag har inget liv!
Men somnade iallafall runt halv ett-ett för låg och kollade på film:).Idag vaknade
jag vid nio och såg att solen va framme.Vart asglad!Då blir det att sola idag.
Menmen ska ner till centrum senare och kolla runt i affärer.Jag är shoppinggalen!
Hahah sen vid tre ska jag till sommarstugan:).Ska faktist bli jätteroligt,för typ
första gången.Men så mycke har hänt så skönt att komma bort lite:).
Menmen kommer inte bli så mycket mera bloggning idag för kommer inte ha med
datorn till sommarstugan men vi hörs väll när vi hörs:).PUSS!


You say that there will not be as usual,but I can never stop hoping.Yor where
my best best friend,and I miss you!But if you plan to throw away all memories with
me,it's not worth to wait on you.I have done everything I can,so what else can I do?
Maybe I should forget everything,you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0