asnice kväll igår!

Hej! Så nu är jag hemma och nu hinner jag blogga. Drog direkt till haninge igår och fick faktist med mig ett par jeans! Drog sedan hem och packa sen ner till centrum med linnea och handlade chips. Efter det tog vi bussen hem och träffa linus sen kom manne. Grym kväll igår måste jag bara säga! Sov sen hos linnea och kan säga att det var sjukt skönt att sova ut idag. Vaknade halv tolv. Fixade oss lite snabbt sen drog vi ner till centrum. Var någon sorts markand som är varje år. Och vet ni? Jag tappade min plånbok så pappa ringde och spärrade mitt kort. Sen ringde dom för ett tag sen från polisstation och sa att dom hade fått in den där. Skönt! Men ikväll blire ut igen med massor med trevligt folk. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0