dushat

har nästan precis dushat nu. Var grymt skönt eftersom att jag hade vågat håret igår så hade sjukt mycke hårspray och skit. Men nu äre borta! Iallafall så gör jag verligen ingenting. Har laddat ner två filmer. Blandannat sex and the city 2 som jag redan har kollat på. Grym film säger jag bara. Har ju redan sett den för var ju inne och kollade på den på bio men kan ju alltid se den fler gånger! Menmen sitter just nu och väntar på att päronen ska komma hem och göra iordning maten. Är verkligen döhungrig. Men dom är nog och handlar så dom kommer nog snart. Nää men nu ska jag börja fixa mig lite smått. Hörs senare!

grymt gammal bild. Hehe typ lite fjortis vavavava?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart laddar du ner filmer? :)

2010-10-10 @ 19:21:40
Postat av: Anonym

Vart laddar du ner filmer? :)

2010-10-10 @ 19:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0