jag ska sluta

Hej! Gah vilken bra uppdatering idag känner jag. Men har varken orkat eller hunnit. Har bara legat i sängen med mitt sköna duntäcke och kollat på film. Så har inte orkat. Men känner nu att jag mår mycket bättre.Fortfarande lite ont i magen men nu kan jag iallafall resa mig upp. Skulle sett förut när jag var hemma hos nathalie. Shit säger jag bara. Gjorde bara ont att sträcka ut benet...Menmen har laddat ner lite filmer tills imorrn då jag ska sova hos alice med natha. Fan va nice brudar! Så ska börja packa för kommer annars inte hinna göra det imorrn. Är ju ridning...Och faktist sista gången för mig.Nu har jag bestämt mig. Jag ska sluta! Pga många anledningar. Tröttnat,tråkigt mm. Men nu ska jag packa så  hörs vi senare!

hahahahaha sööta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0