magnus uggla

Hej! Nu har jag nästan precis kommit hem. Har haft det jätte trevligt. Kom till stockholm runt halv tre tiden och det första vi gjorde var att käka på burger king... Var så grymt jävla hungrig! Efter det drog vi till kina. Asså inte landet kina men där ''showen'' var. Minglade runt lite för det började typ halv fyra något. Pallar inte berätta allt men det var fan grymt. Alla typ ställde sig upp när magnus uggla kom in. Helt sjukt. Aja efter det träffade vi upp några vänner päronen kände som vi sen drog och käkade med. Och nu måste jag bara säga att jag är så sjukt proppmätt. Ska väll snart tvätta bort sminket och det och kolla på en film. Men först så ska jag ladda in några bilder så här kommer dom!






hahahahahaha satt på stens plats!

någon bild jag tog när vi käka...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0