nyss dushat

Har precis dushat nu. Fyfan va skönt det var! Blev en riktigt lååång dush. Känner mig verkligen riktigt fräsh just nu. Love it! Sitter nu med päronen och kollar på tv. Biggest loser. And I hate it! Ush har aldrig gillat det programet så jag sitter väll mer inne i datorn är att kolla på det. Imorrn är det iallafall tisdag vilket innebär skola tyvär... Har inge prov eller så att plugga på  i veckan tror jag? Skööönt! Har bara en engelskaläxa tills på torsdag tror jag? Ska typ lyssna på en skiva vi fick idag och översätta den. Plättlätt ju! Sen inget mer? Aaaaaaasnice. Men hörrni nu ska jag försöka vara lite mera social mot mina päron. Hörs sen!


Kommentarer
Postat av: jenny

sööööta becca :D

2010-10-26 @ 17:09:28
URL: http://jennywiklund.blogg.se/
Postat av: Tomelsa

Great site, keep up the good work

2011-01-05 @ 12:31:07
URL: http://tomelsa.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0