-

Hehej! Ja nu har jag tid å blogga lite för er. Skoldagen har väll vart helt okej. Senaste dagen ju så lite skoltrött är man allt. Efter skolan träffade jag upp bästavän och madde. Träffade även på irre som följde med oss till centrum. Drog till julia ett tag då jag fick en t-shirt som hon köpt i egypten åt mig. Vart så jävla glad och snygg var den! Var inte så länge för madde&julia skulle iväg på något möte inom skolan. Så efter det drog jag direkt och mötte linnea. Och då drog vi hem till mig och käka. Sen fick vi reda på att det var cirkus på estö så drog dit och kollade på dom söta djuren. Gulligt! Nu är vi hemma iallafall eller linnea ska dra snart och då ska jag plugga lite och dusha. Så vi hörs väll senare. PUSS!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0