baby

Hejhej! Ja då var torsdagen avklarad. Längsta dagen på hela veckan. Hade ju spanskaprov direkt på morgonen och det gick faktist bra. Var lättare än vad jag trodde att det skulle vara. Menmen är hemma nu och sitter och kollar på tv med linnea. Mamma&pappa har vart i stockholm hela dagen idag och då kom dom hem med en tröja och ett par svarta jeans åt mig. Tyvär så satt inte jeansen så jätte bra på. Men tröjan var jätte fin! Ni får se bild senare. Sitter iallafall och väntar på maten. Blir thaimat ikväll för mig och linnea. Gott! Lite senare ikväll ska jag plugga. Måst verkligen det. Menmen vi hörs senare kära bloggläsare!

Bild från sommarlovet. Fan va jag saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0